Компанія ТОВ «ІН-ПРЕМ» є авторизованим сервісним центром SENSUS в Україні.
Завдяки високому професіоналізму наших сервісних інженерів, багаторічному досвіду роботи та наявності спеціального обладнання, сервісний відділ нашої компанії гарантує виконання робіт якісно та в найкоротші терміни.
В основний перелік сервісних робіт входять:
- чищення лічильника
- калібрування, повірка
- діагностика
- ремонт
- налагодження обладнання систем дистанційної передачі даних.
Сервісний відділ ТОВ «ІН-ПРЕМ» виконує як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Ми даємо гарантію 12 місяців на проведені нами роботи та замінені запчастини.
Крім того, що ТОВ «ІН-ПРЕМ» забезпечує технічне обслуговування, ремонт та повірку, наші сервісні інженери також аналізують причини виходу з ладу лічильників та обладнання, дають рекомендації щодо їх запобігання. Кому ми надаємо послуги? Сервісне обслуговування, повірку та ремонт у нас замовляють комунальні підприємства, виробничі організації, комерційні фірми, приватні особи. Ми співпрацюємо з клієнтами на постійній основі та в разовому форматі.
Якщо у Вас трапився сервісний випадок:
Звертайтесь до сервісного центру за адресою:
02121, м. КИЇВ, вул. ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, 201-203 (заїзд з вул. ТАШКЕНТСЬКОЇ)
Телефон: (044) 251-48-97, (044) 251-48-96, (044) 251-37-37.
Час роботи: пн-пт: 8-00 до 17-00 сб-нд: вихідний.
Ви можете надіслати прилади перевізниками:
- Посилки (вага до 30 кг) – Нова пошта, м. Київ, відділення № 350 (вул. Харківське шосе, 190), ТОВ «ІН-ПРЕМ», м. 050-307-00-72
- Посилки (вага понад 30 кг) - Нова пошта, м. Київ, відділення № 141 (вул. Колекторна, 3А), ТОВ «ІН-ПРЕМ», м. 050-307-00-72.
Всередину посилки необхідно вкласти листа з описом несправності та Вашими контактними даними.
Після відправки обов'язково повідомте нам номер декларації за телефоном:
(044) 251-48-97
(044) 251-48-96
(044) 251-37-37