Сервіс


Компанія ТОВ «ІН-ПРЕМ» є авторизованим сервісним центром SENSUS в Україні.

Завдяки високому професіоналізму наших сервісних інженерів, багаторічному досвіду роботи та наявності спеціального обладнання, сервісний відділ нашої компанії гарантує виконання робіт якісно та в найкоротші терміни.

В основний перелік сервісних робіт входять:

  • чищення лічильника
  • калібрування, повірка
  • діагностика
  • ремонт
  • налагодження обладнання систем дистанційної передачі даних.

Сервісний відділ ТОВ «ІН-ПРЕМ» виконує як гарантійне, так і післягарантійне обслуговування. Ми даємо гарантію 12 місяців на проведені нами роботи та замінені запчастини.

Крім того, що ТОВ «ІН-ПРЕМ» забезпечує технічне обслуговування, ремонт та повірку, наші сервісні інженери також аналізують причини виходу з ладу лічильників та обладнання, дають рекомендації щодо їх запобігання. Кому ми надаємо послуги? Сервісне обслуговування, повірку та ремонт у нас замовляють комунальні підприємства, виробничі організації, комерційні фірми, приватні особи. Ми співпрацюємо з клієнтами на постійній основі та в разовому форматі.

Якщо у Вас трапився сервісний випадок:

Звертайтесь до сервісного центру за адресою:

02121, м. КИЇВ, вул. ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, 201-203 (заїзд з вул. ТАШКЕНТСЬКОЇ)

Телефон: (044) 251-48-97, (044) 251-48-96, (044) 251-37-37.

Час роботи: пн-пт: 8-00 до 17-00 сб-нд: вихідний.

Ви можете надіслати прилади перевізниками:

  • Посилки (вага до 30 кг) – Нова пошта, м. Київ, відділення № 350 (вул. Харківське шосе, 190), ТОВ «ІН-ПРЕМ», м. 050-307-00-72
  • Посилки (вага понад 30 кг) - Нова пошта, м. Київ, відділення № 141 (вул. Колекторна, 3А), ТОВ «ІН-ПРЕМ», м. 050-307-00-72.

Всередину посилки необхідно вкласти листа з описом несправності та Вашими контактними даними.

Після відправки обов'язково повідомте нам номер декларації за телефоном:

(044) 251-48-97

(044) 251-48-96

(044) 251-37-37

Сервіс
Документація Лист_Сервіс